Pomoc
dla firm 1.0

Pracuj zdalnie
i controlluj biznes

Z powodu epidemii, udostępniamy firmom,
za 1 zł, na 3 miesiące, bez dalszych zobowiązań,
4 narzędzia controllingowe klasy BI:

analiza płynności ▪
analiza pracy zdalnej ▪
prognozy krótkie ▪
analiza KPI ▪

Pomoc dla firm jest akcją uruchomioną przez nas w okresie największej niepewności gospodarczej spowodowanej epidemią COVID-19.
Jako producent systemów controllingowych wiedzieliśmy, że mamy w swoim ręku coś co może bardzo mocno pomóc wielu polskim firmom.
Wiedzieliśmy też, że niektóre z naszych rozwiązań, w “normalnych warunkach” sprzedawane, dziś możemy po prostu dać firmom za symboliczną złotówkę.

Co konkretnie udostępniamy?

4 narzędzia + 2 konsultantów + szkolenia

1. Udostępniamy Pulpit Menedżerski – Analiza płynności finansowej

Pomoc dla firm - Pulpity menedżerskie - analiza płynności finansowej

Zobacz dynamikę tego pulpitu – video 05:14 ›

Pulpit wspiera menedżerów w zakresie przewidywalności biznesu odpowiadając m.in.na pytanie – na jak długo wystarczy im środków? Informacje znajdujące się na Pulpicie to m.in.:

  • podział wydatków na zobowiązania z tytułu ZUS i US, zobowiązania wobec kontrahentów na podstawie otrzymanych faktur, wynagrodzenia, prognoza zobowiązań wynikająca z tego jakie koszty są konieczne do poniesienia (must be), a jakie można przełożyć (nice to have),
  • podział wpływów na aktualne należności i prognozę sprzedaży,
  • łączna analiza wszystkich planowanych wpływów (razem z wpływami prognozowanymi ale jeszcze nie fakturowanymi) i wypływów (łącznie z  wydatkami już zleconymi ale jeszcze nie zafakturowanymi),
  • stan środków na dziś, analizę przepływów i wizualizację momentów w czasie, w których może nastąpić brak środków i wynikające stąd bardzo konkretne informacje o tym – co kupować a co odłożyć, co płacić w pierwszej kolejności i z kim negocjować przedłużenie terminu.

2. Udostępniamy Pulpit Menedżerski – Analiza pracy zdalnej

Pulpity Menedżerskie - Analiza pracy zdalnej

Sprawdź możliwości tego pulpitu – video 02:59 ›

Pulpit wspiera menedżerów w codziennym monitorowaniu pracy zdalnej ich zespołów. Zbiera informacje na temat przebiegu dnia pracy pracowników i pokazuje czy ich zespoły idą w tą stronę, w którą miały iść. Nie zastępuje on całej gamy metod zarządzania zespołem zdalnym, ale pozwala bardzo wyraźnie – na wykresach, liczbach czy projektach – zobaczyć to, na co Twój zespół poświęca czas. Informacje znajdujące się na Pulpicie to m.in.:

  • analiza czasu pracy – per pracownik, zespół, projekt,
  • konsumpcja czasu na przestrzenie, projekty i zadania,
  • porównanie czasu realizacji podobnych zadań przez różnych pracowników,
  • analiza realizacji zadań w konkretnym dniu czy tygodniu (unikanie wielozadaniowości).

3. Udostępniamy Pulpit Menedżerski – Prognozy sprzedaży

Pulpity Menedżerskie - Prognozy sprzedaży

Zobacz funkcje tego pulpitu – video 04:12 ›

Pulpit wspiera menedżerów w zakresie analizy szans sprzedaży i prognozowania przychodów w horyzontach kilkutygodniowych. Dostarcza informacji na temat realności, terminów i wielkości przychodów jakich firma może się spodziewać w najbliższym czasie. Informacje znajdujące się na Pulpicie to m.in.:

  • analiza szans sprzedaży wg statusów lejka sprzedaży,
  • analiza szans sprzedaży wg przewidywanych dat finalizacji,
  • analiza prognozy sprzedaży z bieżącym komentarzem handlowca jak wygląda, aktualna sytuacja u poszczególnych klientów,
  • analiza aktywności handlowców w kontekście szans sprzedaży.

4. Udostępniamy Pulpit Menedżerski – Analiza KPI

Pulpity Menedzerskie - Analiza KPI

Poznaj zalety tego pulpitu – video 04:33 ›

Pulpit prezentuje kluczowe wskaźniki efektywności i wspiera menedżerów w mierzeniu działań, którymi zarządzają. Pokazuje zarówno wskaźniki kierunkowe na, które menedżerowie mają realny wpływ oraz wskaźniki wynikowe mówiące o tym, jak wykonanie zaplanowanych działania wpływa na osiągnięcie zaplanowanego celu. Informacje znajdujące się na Pulpicie to m.in.:

  • w przypadku sztabu kryzysowego kluczowe wskaźniki wynikowe typu prognoza wyniku, przychodów czy cash flow, a także kierunkowe np. dostępny potencjał pracowników, możliwości produkcyjne, stany magazynowe czy realizacja zaplanowanych działań kryzysowych,
  • w przypadku zespołu sprzedaży np. poziom realizacji planu sprzedaży vs. analiza poziomu wykonania zaplanowanych zadań – liczba telefonów potwierdzających sytuację bieżącą u klientów, złożonych ofert z potwierdzonym terminem realizacji czy spotkań online.

5. Udostępniamy dwóch doświadczonych konsultantów

Na czas akcji udostępniamy kontakt telefoniczny do dwóch naszych konsultantów controllingowych posiadających wieloletnie doświadczenie zdobywane w projektach controllingowych realizowanych dla firm różnej wielkości, z różnych branż i o różnej strukturze kapitałowej.

Konsultanci mogą pomóc Państwu w instalacji Pulpitów Menedżerskich czy prawidłowym podpięciu danych, jednak ich główną kompetencją a jednocześnie korzyścią dla Państwa będzie wiedza controllingowa i to w jaki sposób dziś pracować z danymi.

Konsultanci pomagają od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00

Paweł Musiał - Członek Zarządu Controlling Systems
Paweł Musiał
Członek Zarządu
607 638 088
Linkedin
p.musial@c-systems.pl
Mariusz Górski - Key Account Manager
Mariusz Górski
Key Account Manager
607 228 338
Linkedin
m.gorski@c-systems.pl

6. Pulpity udostępnimy za pomocą naszych 2 systemów

aplikacji
OneLook

za 1 zł na 3 miesiące dla 1 użytkownika
+ gotowe modele Pulpitów – gratis
Warunki obowiązywały do 30 cze 2020
Dziś możesz wypróbować OneLook
przez 14 dni za darmo ›

Jest to szybka i prosta aplikacja klasy BI, instalowana bezpośrednio na komputerach użytkowników, bazująca na module systemu Eureca tworzącym w dużych konfiguracjach złożone Centra Dowodzenia – więcej ›

  • Zasilanie danymi – z plików Excel lub dowolnej bazy danych klienta przez wystawione tabele lub widoki (views)
  • Praca grupowa – możliwa w modelu “jeden tworzy – wielu ogląda”
  • Kontynuacja po 3 miesiącach – powrót do stawek nominalnych
    OneLook w wersji pełnej – 2 000 zł netto za rok
    OneLook Viewer do odczytu danych – 500 zł netto za rok
  • Rezygnacja – automatyczna jeśli samemu nie przedłużysz współpracy

uproszczonej konfiguracji systemu
Eureca

z kosztami licencji rozliczanymi kwartalnie zamiast rocznie
+ gotowe modele Pulpitów – gratis
Warunki licencyjne obowiązywały do 30 cze 2020
Inne pomoce z wykorzystaniem systemu Eureca
dotycząc Cash Flow zobaczysz na tej stronie ›

Jest to konfiguracja serwerowa systemu Eureca z automatycznym zaciąganiem danych z wielu źródeł, zapisem do bazy danych i udostępnianiem wielu użytkownikom jako Centra Dowodzenia – więcej 🢒

  • Zasilanie danymi – głównie z hurtowni danych i kostek OLAP, pomocniczo z plików Excel
  • Praca grupowa – możliwa w modelu “wielu tworzy – wielu ogląda”
  • Kontynuacja po 3 miesiącach – do końca 2020
    Na tych samych warunkach cenowych przy jednoczesnej zmianie rozliczeń – z miesięcznych na kwartalne
  • Rezygnacja – przez wypowiedzenie na koniec okresu rozliczeniowego

W obu systemach Pulpity mają wspólną logikę i warstwę wizualną a migracja gotowego Pulpitu między systemami polega na przeniesieniu jednego pliku.

Na czas epidemii udostępniamy Ci

4 narzędzia + 2 konsultantów + szkolenia

Może warto spróbować.

Zobacz webinarium!

Dotychczas w ramach akcji Pomoc dla firm zorganizowaliśmy 6 webinariów – dwa na temat Efektywnego Controllingu Cash Flow i cztery na temat 4 rozwiązań controllingowych klasy BI – poniżej:

9 kwi 2020 g. 10:00 – zrealizowane
16 kwi 2020 g. 10:00 – zrealizowane
23 kwi 2020 g. 10:00 – zrealizowane
10 cze 2020 g. 10:00 – zrealizowane

Jeśli nie podaliśmy dat kolejnych webinariów – zgłoś się od razu ->
lub najpierw zobacz pełne nagranie z poprzednich webinariów.

Zobacz aktualne warunki!

dostępu do 4 narzędzi controllingowych klasy Business Intelligence:

  • pulpitu do analizy płynności finansowej
  • pulpitu do analiza pracy zdalnej
  • pulpitu do prognoz sprzedaży
  • pulpitu do analiz KPI

lub
wypróbuj samą aplikację OneLook
przez 14 dni za darmo

Dlaczego akcja Pomoc dla firm? Bo chcemy i możemy pomóc.

Pomoc dla przedsiębiorstw jest działaniem spontanicznym. Dziś, kiedy cały kraj, oddaje serce, czas, pracę i wysiłek pro bono na walkę z epidemią, my również oddajemy na służbę polskiej gospodarce, to co w nas najlepsze i to na co dziś nas stać.

Jako producent oprogramowania controllingowego, możemy niektóre z naszych rozwiązań, w “normalnych warunkach” sprzedawane, a dziś szczególnie istotne dla firm, udostępnić szerszemu gronu menedżerów za symboliczną złotówkę. Chcemy, żeby polska gospodarka wyszła z tego wzmocniona … więc robimy to co dziś możemy.

Bo wsłuchujemy się w opinie ekspertów od zarządzania kryzysowego

Wyzwania biznesowe w zarządzaniu kryzysowym

Sprawdziliśmy opinie, jakie o zarządzaniu kryzysowym publikują dziś uznane firmy doradcze takie jak McKinsey & Company, BCG Henderson Institute, PwC, Harvard Businness Review Polska czy ICAN Institute. Dodaliśmy do tych ocen własne wskazówki wynikające z rozmów z klientami i zebraliśmy w jednym materiale wideo o wyzwaniach biznesowych w czasie kryzysu ›

Ważnym wnioskiem z tego materiału jest to, że bezczynność to ryzykowny sposób na niepewność jaka towarzyszy kryzysowi gospodarczemu.

Dlatego, biorąc pod uwagę powyższe dane, stworzyliśmy na tyle szybko na ile było to możliwe, Program Pomocy dla firm, w ramach którego każda firma i każdy menedżer może usprawnić obszary związane z analizą cash flow, prognozowaniem sprzedaży, analizą pracy zdalnej pracowników oraz analizami KPI.

Wypowiedzi klientów na temat akcji Pomoc dla firm

Udostępniane narzędzia – każdej firmie i każdemu menedżerowi, który zgłosi się do Programu “Pomoc dla firm – Pracuj zdalnie i controlluj biznes”, udostępnimy Pulpity Menedżerskie wyposażone w predefiniowane dashboardy z 4 obszarów: analizy płynności, analizy pracy zdalnej, prognoz sprzedaży oraz analizy KPI. Pulpity te pozwalają na szybką wizualizację i analizę danych.

Wszystkie omawiane wyżej Pulpity udostępnimy za pomocą naszych dwóch systemów – do wyboru:

Aplikacja OneLook

OneLook jest szybką w instalacji i prostą w obsłudze aplikacją klasy BI instalowaną bezpośrednio na komputerach użytkowników.

W swojej logice bazuje na analogicznym module BI naszego systemu Eureca, tworzącym w dużych i średnich firmach, złożone i wydajne Centra Dowodzenia. Jako “mały brat” systemu Eureca, OneLook czerpie z niego to co najlepsze, pozostając jednak rozwiązaniem zwinnym.

System Eureca

Jest to dowolna konfiguracja serwerowa systemu Eureca – instalowana na serwerze klienta lub w chmurze. Jej główne funkcje to:

  • automatyczne gromadzenie danych z wielu różnych źródeł
  • przetwarzanie tych danych na informacje zarządcze
  • udostępnianie tych informacji w sposób zwizualizowany kadrze zarządczej w postaci Centrów Dowodzenia

Aplikacja OneLook
Na 3 miesiące od instalacji

Firmy i menedżerowie mogą używać udostępnionej im aplikacji OneLook na preferencyjnych warunkach przez okres 90 dni od chwili jej instalacji, niezależnie od dalszego rozwoju sytuacji epidemiologicznej w Polsce.

Jednocześnie telefoniczne wsparcie dwóch konsultantów wygasa dzień po odwołaniu przez rząd RP “stanu epidemii”.

System Eureca
Na 3 miesiące od konfiguracji

Firmy i menedżerowie mogą używać dowolnej konfiguracji systemu Eureca, zakupionej w ramach programu “Pomoc dla firm” na preferencyjnych warunkach przez okres 90 dni, od dnia zakończenia procesu konfiguracji, niezależnie od dalszego rozwoju sytuacji epidemiologicznej w Polsce.

Aplikacja OneLook
za 1 zł netto, na 3 miesiące dla 1 użytkownika
przy czym warunki te obowiązywały do 30 cze 2020

W wariancie tym, wszystkie produkty i usługi (aplikacja OneLook – będąca samodzielnym modułem BI systemu Eureca, 4 predefiniowane dashboardy, wystandaryzowane pliki zasilania danymi w formacie Excel, pomoc 2 konsultantów, dostęp do Bazy Wiedzy Controllingowej, udział w webinariach), udostępniamy firmom i menedżerom na preferencyjnych warunkach w cenie 1 zł netto, powiększone o 23% VAT, za okres 3 miesięcy.

Płatność następuje po zarejestrowaniu się w programie i otrzymaniu od nas faktury proforma. Przy rejestracji w programie większej ilości użytkowników z jednej firmy, dokonanej w jednym dniu, będzie to jedna faktura zbiorcza.

System Eureca
z miesięcznym a nie rocznym rozliczaniem kosztów licencji

za 500 zł netto na 1 miesiąc – dla 1 użytkownika typu controller
za 150 zł netto na 1 miesiąc – dla 1 użytkownika typu kluczowy menedżer
+ koszty instalacji – wg konfiguracji

W ramach programu Pomoc dla firm i wyłącznie na czas jego trwania uelastyczniamy model zakup licencji – zmieniając cykle rozliczeń z rocznych na miesięczne.

Oznacza to, że firmy uczestniczące w programie mogą po każdym miesiącu zrezygnować z licencji, bez żadnych zobowiązań, dzięki czemu mogą elastycznej reagować na sytuację rynkową w dobie epidemii.

Aplikacja OneLook
Po 3 miesiącach – zero zobowiązań

W wariancie tym, skorzystanie z programu “Pomoc dla firm” nie nakłada na jego uczestników żadnych zobowiązań do dalszego korzystania z udostępnianych rozwiązań.

Po upływie 90 dni od momentu instalacji aplikacji na Państwa komputerze przestanie się ona uruchamiać, natomiast wszystkie dane wyświetlane za jej pomocą, a zaciągane z Państwa plików zewnętrznych, zostaną nienaruszone w tych plikach.

W wypadku rezygnacji – nie trzeba składać żadnego wypowiedzenia – aplikacja po prostu przestanie działać.

System Eureca
Po 3 miesiącach – kolejne warunki preferencyjne

W wariancie tym, po upływie 3 miesięcy możesz kontynuować udział w programie “Pomoc dla firm” przy utrzymaniu tych samych cen, a jedynie ze zmianą cykli rozliczeń kosztów licencji z miesięcznych na kwartalne – do końca 2020 roku.

Przy rozliczeniu rocznym proponujemy 2 miesiące gratis.

Aplikacja OneLook
1 – 10 użytkowników jednostanowiskowych

Aplikacja OneLook ma bardzo wiele zalet, pozwala nam na jej szybkie przygotowanie na rynek, szybką instalację i gotowość do pracy u klienta. Ma też jednak jeden mankament – na ten moment jest rozwiązaniem jednostanowiskowym, co oznacza że jedna licencja pozwala na jej wykorzystanie przez jednego menedżera na jednym stanowisku.

Oznacza to, że w ramach programu możesz wyposażyć siebie i swoich managerów (do 10 użytkowników z jednej firmy) w wersje jednostanowiskowe lub porozmawiać z konsultantami na temat konfiguracji serwerowej Eureca opisanej obok ->

System Eureca
1 – 10 użytkowników z pracą grupową na jednolitych danych

Prosta Konfiguracja serwerowa systemu Eureca zbudowana jest w oparciu o mechanizmy automatyczne, bazę danych i pracę grupową wielu użytkowników na jednolitych danych.

Aplikacja OneLook
Adresaci Programu

Firmy, które chcą wyposażyć się w nowe narzędzie:

  • bardzo szybko i bez angażowanie służb IT,
  • dla których praca jednostanowiskowa nie jest problemem,
  • duże, średnie i małe firmy zarejestrowane w CEIDG lub KRS.

Menedżerowie i decydenci:

  • zarządy,
  • właściciele firm,
  • dyrektorzy – finansów, sprzedaży,
  • managerowie,
  • doradcy i analitycy,
  • inni decydenci.

System Eureca
Adresaci Programu

Firmy, które chcą wyposażyć się w nowe narzędzie:

  • bez wchodzenia w długie wdrożenia IT,
  • dla których praca grupowa na jednolitych danych jest ważna,
  • duże i średnie firmy zarejestrowane w CEIDG lub KRS.

Menedżerowie i decydenci:

  • zarządy,
  • właściciele firm,
  • dyrektorzy – finansów, sprzedaży,
  • managerowie,
  • doradcy i analitycy,
  • inni decydenci.