Obsługa po wdrożeniu
Nasza współpraca z Klientem nie kończy się w momencie zakończenia wdrożenia systemu Eureca – wręcz przeciwnie.
Rozpoczynając eksploatację systemu, przechodzicie Państwo pod opiekę Zespołu Eksploatacyjnego, zajmującego się wyłącznie Klientami, u których wdrożenie zostało zakończone.
Na etapie eksploatacji systemu można skorzystać ze wsparcia:
Tzw. Utrzymania systemu Eureca (maintenance)- zapewniamy nowe wersje systemu, help-desk, gwarantowany czas reakcji
Tzw. Nadzoru Eksploatacyjnego – rozszerzona forma obsługi
Rzecz jasna, przez cały czas eksploatacji systemu jesteśmy otwarci na Państwa pomysły
Chętnie też realizujemy z Państwem kolejne projekty
Co roku organizujemy Zjazd Użytkowników Systemu (w skrócie… ZUS)
[spoiler title=”Więcej”]
Tzw. Utrzymania systemu Eureca (maintenance) – w tym zapewniamy:
- nowe wersji systemu Eureca,
- help-desk (zdefiniowany umową czasową) oraz gwarantowany czas reakcji/usunięcia usterki,
- wskazania obejścia usterki,
- można także skorzystać z dodatkowych szkoleń, organizowanych w naszej lub Klienta siedzibie, mających na celu:
- zapoznanie z systemem nowych Użytkowników,
- nabycie kompetencji w dziedzinie samodzielnej rozbudowy Hurtowni Danych,
- poznanie nowszych funkcjonalności systemu.
Tzw. Nadzoru Eksploatacyjnego – w tym zapewniamy:
- wsparcie dla nowych Klientów rozpoczynających pracę z systemem, nie mającym jeszcze utrwalonej wiedzy o jego funkcjonowaniu,
- proponujemy Państwu dedykowanego konsultanta, który w określonym Umową zakresie czasowym będzie do Państwa dyspozycji w formie:
- asysta na miejscu, w siedzibie Klienta,
- jak też zdalnie, poprzez łącza internetowe, czy też po prostu w formie telefonicznych konsultacji.
- dedykowany Konsultant, znający konkretną konfigurację systemu u konkretnego Klienta, będzie w stanie:
- szybciej i lepiej odpowiadać na pojawiające się pytania,
- konsultować pomysły rozwojowe, czy też
- wprowadzać w prace z systemem nowych Użytkowników.
- możliwość wykorzystania nadzoru na poznanie bardziej „zagłębionych” funkcji systemu, na które niekiedy brakuje czasu podczas wdrożenia:
- definiowanie dodatkowych raportów,
- kokpitów managerskich,
- rozbudowa konfiguracji systemu o nowe obszary.
Rzecz jasna, przez cały czas eksploatacji systemu jesteśmy otwarci na Państwa pomysły, dotyczące:
- rozwoju systemu (do kolejnych wersji Eureki wprowadzamy bardzo dużo zmian, „podpowiedzianych” nam przez Klientów).
Chętnie też realizujemy z Państwem kolejne projekty:
- często po kilku latach Klienci zmieniają swoje modele controllingowe, czy też rozszerzają pracę z Eurecą na kolejne spółki.
Co roku organizujemy Zjazd Użytkowników Systemu(w skrócie… ZUS), podczas którego:
- prezentujemy nowości w kolejnych wersjach,
- prezentujemy zapowiedzi kolejnych wersji,
- prosimy także kilku Klientów, u których realizowaliśmy najciekawsze w mijającym roku wdrożenia, o ich przedstawienie w formie case study,
- konsultujemy także nasze pomysły rozwojowe z Klientami.
[/spoiler]